Nasza historia
Bianca Cosmetics LAB to firma rodzinna z pasją do kosmetyków. Pasja do kosmetyków, która zrodziła się u Ojca, przeszła również na Syna i to oni wspólnie postanowili założyć firmę, w której będą ją mogli realizować i tworzyć kolejne kosmetyki, które będą zachwycać użytkowników.
Jacek Soszyński technolog kosmetyków, doświadczenie swoje zdobywałem pracując m. in. w firmach: Harper Hygienics sp. z o.o., Pulanna sp. z o.o., Libella sp. z o.o.,
V. Laboratories sp. z o.o. sp. k. Podczas dotychczasowej pracy uczestniczyłem we wdrażaniu zupełnie nowych na polskim rynku produktów – były to nawilżane chusteczki dla dzieci i kosmetyki 3D – spirale lub kuleczki zawieszone w przezroczystym żelu. Doświadczenie branżowe powiększone o prowadzenie wykładu pt.: „Maszynoznawstwo i Elementy Technologii Kosmetyków” na Wydziale Chemii Uniwersytetu Łódzkiego.
Michał Soszyński również zakochał się w odczynnikach chemicznych i jego kariera zawodowa kierowała się w stronę chemii. Ukończył studia doktoranckie z chemii na Uniwersytecie Warszawskim. Jest autorem 32 publikacji naukowych. Podczas pracy naukowej był kierownikiem oraz wykonawcą grantów naukowych realizowanych przez Narodowe Centrum Nauki, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, oraz w ramach Programu Operacyjnrgo Innowacyjnrj Gospodarki (POIG). Laureat wielu konkursów i stypendium, np.: stypendium Marszałka województwa Mazowieckiego w ramach projektu „Potencjał naukowy wsparciem dla gospodarki Mazowsza – stypendia dla doktorantów.”
Bianca Cosmetics LAB to firma dysponująca liniami do produkcji i konfekcji od cieczy przez emulsje do substancji stałych. Konfekcja możliwa jest w opakowania od 1ml do 5l. Działania rozwojowe prowadziły do realizacji m.in. projektu „Cząstki metaliczne w kosmetykach nowej generacji”, jest to nowa linia produktów kosmetycznych wdrażana przez Bianca Cosmetics LAB znajdzie swoje zastosowanie w zabiegach kosmetycznych twarzy polegających na terapii światłem. Projekt ten został doceniony w 2018 roku 1. Miejsce w konkursie Polska Nagroda Inteligentnego Rozwoju. Obecnie to ponad blisko 2 000 000 produktów sprzedawanych rocznie.
Nasza misja
Naszą misją tworzenie kosmetyków odpowiadających na potrzeby użytkowników, na potrzeby ich skóry. Jest nią poszukiwanie nowych rozwiązań, nowych składników, wykorzystanie nowych odkryć w kosmetologii w dostarczanych przez nas kosmetykach.
Tworzymy kosmetyki od prostych po bardzo specjalistyczne, dla skóry ze specjalnymi potrzebami i wymaganiami. Naszą misją jest tworzenie kosmetyków idealnych.